måndag 27 april 2015

Jag blev kåt...

Jag blev kåt. Så enkelt är det! Igår lade jag honom på rygg, smekte hans kuk började rida honom. Jag höll hårt runt hans hals, tystade honom med handen för munnen, jag satte mig på huk och red honom sådär som han älskar! Efter ett tag särade jag bestämt på hans ben, tog ett fast tag runt hans kuk, skickade den ren och körde sedan in kuken så långt ner i halsen jag bara kunde (jag vet att han gillar det)! Jag sög av honom ett tag och sedan satte jag mig på hobom igen, men denna gång pressade jag sakta in hans kuk i min rumpa, när den var inne (åh det var så skönt!!!) lutade jag mig bakåt och lät honom knulla mig hårt. Jag la mig på rygg, tog sats med händerna mot sänggaveln och pressade hans kuk längre in i mig och lät honom få njuta en stund. Det var så skönt och han fyllde upp mig så mycket!!!

2 kommentarer:

  1. Skulle gärna vilja se lite bilder på er. Blir kåt när jag läser eran blogg.

    SvaraRadera
  2. Härligt ! Äntligen uppdatering från er härliga sida../L

    SvaraRadera