fredag 5 september 2014

Leksaker

Här är dom - våra dildos!
Den svart brukar han använde på mig samtidigt som han har sin kuk inuti mig.
Den lila använder han för att få mig att spruta så mkt som möjligt, den är väldigt skön!! ;)
Vår strap-on är den jag, mer än gärna, trycker in i hans rumpa, vrider på vibratorn, pumpar upp den till max och sen knullar honom så hårt och så långt in som jag bara kan! Det tycker han väldigt mkt om, speciellt när han sitter fast.. ;)
Jag brukar även använde "lösfittan" på honom när han ligger där, med strap-onen inuti och med ett megastånd. Då sprutar han nästan på en gång, mums! ;)

Är det något ni vill att vi testar/visar så är det bara att slänga iväg en kommentar! :)

1 kommentar:

  1. Finns inget härligare än att bli hårt påsatt av en strapon.
    Älskar det!!!

    / Danne

    SvaraRadera