tisdag 2 december 2014

Det här med att retas...

Hela eftermiddagen på jobbet har han retats, tänk om jag har någon här hemma när du kommer, tänk om jag sätter fast dig och sätter dit en ögonbindel?

Hela bussresan hem har han retats, tänk om jag slänger in dig i duschen, smeker dig och sedan binder fast dig i sängen?

Hela kvällen i sängen har han retats, du får allt ligga här stilla och smeka min kuk medans jag håller fast dig och berättar om mina fantasier. Och du ska banne mig lyssna!

Jag kom, flera gånger om, jag smekte mig själv i smyg. När han upptäckte fick jag minsann avsluta det själv, jag sprutade två ggr!

Det här med att retas... Det tycker jag väääldigt mycket om!!! ;)

1 kommentar:

  1. Härligt med kvinnliga sprutorgasmer. Vill gärna se dig komma på bild eller film..........H

    SvaraRadera